Slik blir din bedrift vår samarbeidspartner

Ved å støtte DNT Telemark er din bedrift med på å fremme et allsidig og miljøvennlig friluftsliv.

Vi er stolte av at Varden, TA, Systemkjøkken, Svanstul Utvikling, Toyota Porsgrunn og Fargerike C. Christoffersen har valgt å være våre friluftspartnere!

Vi søker flere bedrifter og selskaper som er interesserte i langvarig samarbeid.

DNT Telemark er en medlemsorganisasjon bygget på frivillighet og dugnadsarbeid. En liten administrasjon har som en av sine hovedoppgaver å gjøre det lettere å være frivillig.

Da behøver vi gode samarbeidspartnere!

Over 600 frivillige i DNT Telemarks turlag jobber året rundt for at de over 1000 kilometerne med DNT-løyper, skal være rydda og merka. I tillegg sørger disse frivillige for:

• at det arrangeres flere hundre turer og aktiviteter i året
  • at 11 lokallag driftes på daglig basis
  • at vi kan ha et titalls hytter og gapahuker tilgjengelige for friluftsinteresserte medlemmer og ikke-medlemmer

DNT er blant organisasjonene i landet med best omdømme. I årets Sponsor Insight-undersøkelse kom DNT på 3. plass for mest spennende sponsorobjekt!

Vi tar vårt samfunnsansvar på alvor og har tillit i befolkningen. I følge TNS Gallup kjenner hele 95% av det norske folk til DNT og de fleste har et godt inntrykk av organisasjonen.

Vi ønsker at alle i Telemark skal få naturopplevelser som de vil huske for resten av livet, enten det er langs vår fantastiske kyst, på toppen av et fjell eller omgitt av stolte trær i marka.

Som friluftspartner blir din bedrift en del av dette ønsket!

Ta kontakt for mer informasjon om hvordan det kan gå i oppfyllelse.

Bli DNT-medlem