Barnas turlag med familicamp på Sota sæter i Juli 2015.

Barnas Turlag

Barnas Turlag arrangerer turar og aktivitetar som fengjer både liten og stor. Me ønskjer å vere ein aktiv pådrivar for å fremje friluftsliv som varig livsstil allereie i barne- og ungdomsåra. Friluftsliv må lærast, og formidling av kunnskap og gode haldningar til naturen er viktig.

Publisert: 13. desember 2023
Artikkel

I dag er over 20 % av barna i Luster med i Barnas Turlag, og me har omlag 20 aktivitetar for denne gruppa kvart år. Me dreg på skiturar, klatrar, lagar mat på bål, o-løp, padlar, stølsturar, fisketurar og mykje anna. I tillegg til dei tradisjonelle turane har Barnas Turlag vore aktive i etableringa av naturstiar, klatrejungel og samarbeider med Luster kommune om folkehelsearbeidet i kommunen.

Barnas Turlag sin kontaktperson er : Hanne Teigen, lusterturlag@gmail.com

Bli frivillig i Sogn og Fjordane