Frivillig

Turlaga i DNT er tufta på dugnadsarbeid  Vi er heilt avhengig av alle dei som brukar av si fritid til å merke stiar, skilte, vedlikehalde hytter, arrangere og leie turar, produsere innhold på Ut.no, ta bilete, styrearbeid og mykje anna.

Vi ynskjer stadig å vidareutvikle tilbodet vårt og vil gjerne ha fleire frivillige med på laget! Velkommen både til deg som kan tenke seg faste oppdrag og du som kan bidra «av og til».

Som frivillig får du ta del i eit fellesskap, du får nye naturopplevingar og meiningsfulle oppgåver. Du bidreg til at fleire kjem seg ut i vår flotte natur, noko som er helsefremjande både fysisk og psykisk.

Du treng ikkje bli medlem i DNT for å vere frivillig i eit lokalt turlag, men vi er sjølvsagt glad for alle nye medlemmer!

Meld di interesse til leiar på e-post så tar vi kontakt!

Bilde frå åpning av stinettet i Utvik:

Bli frivillig i Sogn og Fjordane