Ansatte i DNT Lillehammer og «tursenter»

Forretningen Vandreskoen har avtale om å representere DNT Lillehammer over for publikum i åpningstiden.

Stilling som daglig leder DNT Lillehammer er lyst ut

Fullstendig utlysningstekst finner du i egen artikkel. Søknadsfrist: 20. mai.

Les videre

Daglig leder

DNT Lillehammer har én ansatt i 60% stilling. Daglig leder Erland Flaten har kontor på Fabrikken i Løkkegata, og treffes vanligvis mandag, tirsdag og onsdag på tlf 913 20 389 eller erland.flaten@dnt.no.

«Tursenter»

Forretningen Vandreskoen er «tursenter» for DNT Lillehammer. Her kan du kjøpe medlemskap og diverse turartikler samt få opplysning om turer.

Vandreskoen har adresse Mesnasenteret 10 (ved Lilletorget), og holder åpent kl 10 – 17 mandag – fredag og kl 10 – 16 på lørdager. Telefon 61 26 20 02.

Hos Vandreskoen kan du få råd og tips om turer, få svar på spørsmål knyttet til medlemskapet, kjøpe kart og utvalgte turartikler til medlemspris. Du kan også deponere på Turistforeningens standard-nøkkel til alle selvbetjeningshytter.

E-post: info@vandreskoen.no.

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne