Turboka fra DNT Lillehammer

Turboka «70 turer» med turbeskrivelser i Lillehammer-regionen anbefales!

Vil du ha tips til flotte turer du kan ta i nærområdet? DNT Lillehammer har gitt ut ei turbok med 70 sommerturer i Øyer, Gausdal, Lillehammer og tilgrensende turområder.

Hver av de 70 turene er beskrevet over to sider med tekst, flotte bilder, kartutsnitt og kartreferanse. Vi har også laget utførlige adkomstbeskrivelser, slik at det skal være lett å finne frem til startpunktet.

Utvalget turer er svært variert. Her bør alle kunne finne noe som passer — både fjellgeita og småbarnsfamilien. Mens noen av turene kan tas på en drøy time, er det andre turer på opp mot tre mil. Vi tipser om lune skogsturer til dager med kald blåst, og typiske finværsturer til topper i nære fjellområder. Sjansen er stor for at du finner inspirasjon til en søndagstur du aldri har gått før!

Vi har lagt opp til at dette skal være ei bruksbok. Omslaget tåler litt vann, og vi håper boka blir ditt faste turfølge i sekken i mange år fremover.

Slik kjøper du boka:

• Gå innom Vandreskoen i Lillehammer og kjøp den for 250 kroner.
  • Boka fås også kjøpt for samme pris i sportsforretninger og hos bokhandlere i distriktet.

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Krokbua