DNT tilrettelagt Lillehammer

Ønsker du å bli med på tur i et åpent og inkluderende turfellesskap, og bli kjent med andre turglade med funksjonsnedsettelse? Tilbudet er til deltakere i Lillehammer, Gausdal og Øyer.

DNT tilrettelagt jobber for å gjøre friluftslivet tilgjengelig for mennesker med funksjonsnedsettelse. Gjennom aktiviteter som er tilrettelagt for de fleste funksjonsnivåer ønsker vi å skape en felles arena for gode opplevelser sammen ute i naturen. Turene har lav brukerterskel. Tilbudet skal være tilgjengelig i alle årets sesonger, og er tiltenkt både barn, ungdom og voksne.

FRIVILLIG

Vil du bidra til dette flotte tilbudet? Frivillige er dere som bærer tilbudet videre.

I rollen som frivillig kan du bistå med din kunnskap, og bidra med planlegging, forberedelse og tilrettelegging. Under aktiviteten er det også behov for opp- og nedrigg, praktisk gjennomføring og sørge for at alle deltakerne har det hyggelig med gode opplevelser.

Kontakt: Signemette Granheim Larsen, signemettegranheim@gmail.com

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne