Til Våre hytter
Breivoll Gård vinter
Hus

Priser og vilkår for bruk av DNT Harstad og Omegn sine hytter

Priser og vilkår for overnatting og bruk av hytter gjelder privatpersoner og familier. Grupper som skoleklasser, frivillige organisasjoner og kommersielle aktører må avtale bruk av våre hytter.

Informasjon om hytter i DNT Harstad og Omegn

Hyttebestilling - Vilkår, endring og avbestilling DNT Harstad og Omegn
Toralfsbu. Tatt høsten 2022. DNTs tilbud
Publisert: 11. februar 2024

Hyttebestilling - Vilkår, endring og avbestilling DNT Harstad og Omegn

Benytt vår selvbetjente løsning for bestilling og avbestilling av våre hytter - Ordningen gjelder for privatpersoner. Skoleklasser, ideelle organisasjoner/grupper og kommersielle aktører skal inngå avtale, kontakt post@dnt.harstad.no

Hytteregler for DNT Harstad og Omegn
På tur med HKH Kronprinsen til Haakonsbu DNTs tilbud
Publisert: 23. november 2023

Hytteregler for DNT Harstad og Omegn

Turlagshuset DNT Harstad og Omegn
Artikkel
Publisert: 03. november 2023

Turlagshuset DNT Harstad og Omegn

Priser for enkeltpersoner ved reservasjon av sengeplass.

Gyldig fra 1. jan 2024

Skoleklasser, kommersielle aktører, frivillige organisasjoner og grupper avtaler vilkår og reservasjon til: post@dnt.hastad.no​​​​​​​.

Prisene gjelder for sengeplass, madrass eller ekstraseng. Privatpersoner kan bestille plass på hyttebestilling.dnt.no og betaler samtidig for den reserverte sengeplassen.

Andre betalingsformer

Vipps hyttebetaling, til nr: 22141
Paypal hyttebetaling til: paypal@dnt.harstad.no
For dagsbesøk. Ved bruk av frie sengeplasser, ekstraseng eller madrass som ikke er bestilt på forhånd, benytt Vipps eller paypal.

For manuell reservasjon til vårt kontor tilkommer et gebyr kr 250,-

På noen av våre anlegg kan du bestille hele hytta å ha den for deg selv. Følgende priser gjelder.