Til DNT Harstad og Omegn
Fottur

Utforsk Hinnøya - Bli med på tur

Hinnøya byr på et variert og flott friluftsliv. Her kan du velge i toppturer med panorama over Lofoten og Vesterålen eller en koselig hyttetur på Toralfsbu eller Haakonsbu i hjertet av Hinnøya. Du kan krysse Hinnøya og følge vårt hytte og rutenett fra Kanstad (Lødingen) til Harstad. DTN Harstad og Omegn har et variert turprogram for alle aldersgrupper. Fremtidige turer publiseres på denne siden med informasjon og mulighet for påmelding.

Anbefalte turer på Hinnøya, Tjeldøya og Andørja

DTN Harstad og Omegn har et variert turprogram for alle aldersgrupper. Årlig har vi rundt 100 turer og aktiviteter. Turprogrammet finner du på denne siden.

Vi gjennomfører turer gjennom egne turgrupper

Anbefalte turer nær Harstad