Turlagshuset DNT Harstad og Omegn

Turlagshuset er DNT Harstad og Omegn sine klubblokaler. Her har vi også våre kontorer og lager. Den karakteristiske "lavoen" leies ut for møter, kurs, konfirmasjon, barnedåp og selskap.

Publisert: 03. november 2023
Artikkel

Bestilling og forespørsel

Vi foretrekker at du kontakter oss på e-post til: post@dnt.harstad.no

​​​​​​​DNT Harstad og Omegn leier ut lokaler for møter, kurs, konfirmasjon, barnedåp og selskap. Den karakteristiske "lavoen" har plass til 40-50 gjester. Huset har et lite kjøkken med oppvaskmaskin, komfyr, kaffetrakter og kjøleskap. Det er bestikk og service til ca 45 + personer.

​​​​​​​Turlagshuset har besøksadresse Skarveien 41, Harstad

Ingen utleie til fester

Lokalet leies ikke ut til fester, julebord, gebursdager, tilsvarende hvor konsum av alkohol inngår som en viktig del av rammen for arrangementet.

Priser:

Døgnleie (24 timer)  kr 2800,-  Påfølgende leiedøgn kr 1400,-
Vask etter leie kr 1250,-
Leietiden er fra kl 12:00 til neste dag kl 12:00, tilpasninger kan avtales.
Etter kl 18:00 påløper nytt leiedøgn.

​​​​​​​For ideelle organisasjoner, lag og foreninger kan korttidsleie til lavere pris avtales.

Vilkår for leie av Turlagshuset: Vilkår

Stengt for utleie

Jul og nyttår. I perioden 22. desember til 3. januar er lokalet stengt for utleie.
Sommerstengt i perioden 1. juli - 31. august.