Stolpejakt i Ulvik

Ulvik Turlag starta med stolpejakt i 2022, fyste året hadde me 15 stolpar plassert rundt sentrum, og i år har me 42 stolpar rundt heile Ulvikapollen.

Publisert: 10. oktober 2023
Skrevet av: Hilde Underdal
DNTs tilbud

Stolpejakta i Ulvik er eit samarbeid mellom Ulvik Turlag og Ulvik herad. Turlaget står som arrangør, har ansvaret får å finne stolpepunkt, oppsett i Stolpejakten og utsetjing av stolpane. Heradet bidreg med tekst til stolpepunkta samt økonomisk.

Sjølve stolpane er sponsa av Byggtorget - Martin Lie Trelast AS.

I årets stolpejakt er det 42 stolpar. Ein finn stolpar i sentrum, langs siderruta, i skogen, og på Hjeltnes sida. Dei fleste stolpane er grøne og blå, nokre er raude og me har ein svart som er den vanskelegaste.

For å delta i stolpejakta kan ein laste ned appen Stolpejakten, her lagar ein seg brukar og så er det berre å skanne stolpar. Ein kan og lage seg brukar på nettstaden, skrive ut kart og skjema ein kan skrive stolpekoden i og registrera stolpane manuelt på nettstaden. Ein kan lesa meir om stolpejakten her

Årets stolpejakt står ute, ut 31 oktober.

Våre turer og kurs
Tur til Olsnessåta på Osterøy etter fellesmøte 12.–13. november, 2022.
Våre turer og kurs
Medlemsfordeler i Turlaget
Sti mellom Breidablik og Vending, august 2023.
Medlemsfordeler i Turlaget