Aktivitetsområdet på Fet, Svortland, Bømlo, november 2021.

Om Bømlo Turlag

Bømlo Turlag vart skipa i 2011, og er eit lokallag under Bergen og Hordaland Turlag og Den Norske Turistforening. Turlaget har som føremål å stimulera til eit aktivt, sikkert og natuyrvennleg friluftsliv for alle. Laget har omlag 700 medlemmer lokalt.

Publisert: 05. mai 2023
Om DNT

Eit turtilbud for alle

Bømlo har ein variert og mild natur, med barmark nesten heile året. Hovudaktiviteten til turlaget er dei mange turane lokalt. Laget har tilbod til barn, ungdom, utviklingshemma og vaksne. Me innviterer også til lengre overnattingsturar både i fjellet og andre stader, der me oftast nyttar oss av DNT sine mange hytter . I tillegg har me ei rekkje arrangement og turmarsjer som 7/5-fjellstur, Bømlo på Langs, Opptur, Kom Deg Ut, osv.

Mange turglade deltar også i Bømlotrimmen og Familietrimmen, som via "appen" trimpoeng, frister med nye turmål og flotte premier kvar år. Utover turaktivitetar, har turlaget også lagt ned mykje arbeid med merking av stier og utvikling av ulike aktivitetsområde.

STIEN er våre verdiar

Spennande – DNT skal by på utfordrande og spennande opplevingar for alle.

Truverdig – Tryggleik og kvalitet skal stå i fokus i heile organisasjonen.

Inkluderande – DNT skal ha eit turtilbod der alle føler seg velkomne, òg dei som ikkje kjenner oss frå før.

Enkelt – Vi vil bidra til å la folk oppleve gleda ved det enkle friluftslivet.

Naturvennleg – DNTs verksemd med aktivitetar, hytter og ruter skal vere naturvennlege.

E-post: turlaget@haugnett.no

Styreleiar Nils Magne Helle, tlf: 915 51 522

Postadresse:Bleikehidleren 2, 5430 Bremnes

Følg Bømlo Turlag på Facebook

Følg Barnas Turlag på Facebook

Turer og kurs i BHT
Personaltur til Solrenningen, 12.–13. september 2023.
Turer og kurs i BHT
Turtips på Vestlandet
Grottetur til Telavåg på Sotra, april 2020.
Turtips på Vestlandet