reparasjonsveske på kart og stein med T

Sy din egen reparasjonsveske

På dette kurset vil du lære å sy din egen lommereparasjonsveske der du kan samle det du trenger å bruke for å reparere egne klær hjemme og på tur.

Publisert: 18. mars 2024
Artikkel

Vi syr vesken ut fra vår tankegang om sirkularitet og nullsvinn, så den er redesignet av donerte materiale. Reparasjonsvesken har smart oppbevaring for nåler, tråd, saks og lapper.

Obs! Du må ha grunnleggende kjennskap til symaskin for å bli med på kurset, eventuelt også melde deg på symaskin for nybegynnere!

Dette er også siste kurskveld i vår rekke av 5 der du kan lære alt du trenger å vite om å reparere eget tøy og utstyr. Dersom du vil lære mer, sjekk ut kurset Nybegynnerkurs søm og reparasjoner.