Brettspillfestival påsken 2024

Denne påsken, fra 23. til 31. mars 2024, forvandles Svukuriset til et paradis for brettspillentusiaster. Vår brettspillfestival byr på en unik blanding av spill, læring og konkurranse i den fantastiske naturen i Femundsmarka. Festivalen er åpen for alle, uansett alder, og perfekt for både dagsbesøk og lengre opphold.

Publisert: 12. januar 2024
Artikkel

Vi kjører korte og lange konkurranser i flere brettspill: Fra Rubiks kube til Formel D

Lær å løse Rubiks kube kurs, og konkurrer om å være den raskeste til å løse kuben. For bilspillentusiaster arrangerer vi Formel D Grand Prix – en ukeslang turnering full av fart og spenning. Møt opp og konkurrer om tittelen som Formel D mester på Svukuriset.

Brettspill for alle:

Om du kommer alene og vil treffe noen å spille med eller om du kommer med hele familen, med stor og små. Legger vi opp til ett program som inkluderer alle.

Vårt spillutvalg inkluderer klassisk sjakk, Arkham Horror, Ticket to ride, Ludo, Catan, Monopol, Exploding Kittens, RISK,

Escape Room

Prøv også vårt eget utendørs escape room "I skyggene på Svukuriset" som passer for hele familien. Onde krefter vil bygge vindmøller på toppen av Store-svuku og ødelegge masse fin natur og dyreliv i Femundsmarka.

Datoer: 23. til 31. mars 2024
Billetter: Festivalen er gratis. Tilgjengelig for både dagsbesøk og lengre opphold.
Overnatting: Vi tilbyr komfortable overnattingsmuligheter på Svukuriset hytte.
Transport: Besøk vår nettside for detaljert informasjon om transportmuligheter til og fra festivalen.