En ung hacker skal stoppe vindmølleutbygging

I skyggene på Svukuriset

I Skyggene på Svukuriset: Et eventyr i villmarken 🌲 Bli med på "I Skyggene på Svukuriset" - et unikt utendørs escape room-eventyr for hele familien. Oppdag en spennende verden der du løser gåter, avslører hemmelige koder og utforsker skjulte dokumenter. Din oppgave? Å forhindre byggingen av vindmøller på Store-Svuku, dypt inne i Norges majestetiske villmark.

Publisert: 17. januar 2024
Artikkel

🌲 I Skyggene på Svukuriset: Et eventyr i villmarken 🌲

🔍 Møt trusselen mot Femundsmarkas skjønnhet
Ved foten av den majestetiske Store-Svuku ligger Svukuriset, et mystisk sted fylt med skjebner og hemmeligheter. Her har Statkraft skjulte planer om å bygge vindmøller, som truer både urørt natur og verdifull samisk kulturarv. Men bak kulissene lurer korrupte politikere og uventede motiver.

🎒 Din Rolle i Kampen
Som en eventyrlysten deltaker vil du:

Utforske Svukurisets hemmeligheter:

Naviger et landskap fylt med gåter, gamle sagn og skjulte spor.

Avslør korrupte politikere: Bruk din kløkt og mot til å rive ned fasaden av løgner.

Samarbeid lokale helter: Bli kjent med karakterer som en modig tenåringshacker og en journalist fra lokalavisa.

Stopp Statkrafts planer: Samle kunnskap og ressurser for å beskytte Femundsmarkas natur.

🌟 Bli en del av historien
Dette spillet er mer enn underholdning; det er en mulighet til å påvirke en fiktiv verden som speiler virkelige utfordringer. Dine valg skaper nye allianser, uventede vendepunkter og kan endre fremtiden for Svukuriset.

👣 Ta skrittet inn i skyggene
Er du klar for å oppdage, avsløre og forandre? "I Skyggene på Svukuriset" venter på deg denne påsken. Perfekt for små grupper. Book din tid nå ved å sende en e-post.

"I Skyggene på Svukuriset" – Ikke bare et spill, men en vekkelse.