Opplev Moskussafari fra Snøheim

Bli med på vår spennende moskussafari, en tur som anses som moderat utfordrende, hvor lengden varierer avhengig av moskusens plassering den dagen.

Publisert: 15. februar 2024
Inspirasjon

Om turen

Pris voksen(13+): 600,-
Pris barn: 300,-

Vanligvis vil det være mellom 6–14 kilometer og ta 4–7 timer. Nyt lunsjen utendørs blant moskusene, og ta med din egen mat og drikke for å gjøre opplevelsen ekstra hyggelig.

Bestilling

Vi starter eventyret fra Snøheim hver dag litt over 10.00, og du kan enkelt bestille turen inne på Snøheim, senest kvelden før.

Leie kikkert:
For en ekstra god opplevelse kan det være fint å ha med kikkert. Vi har en butikk hvor du kan leie med deg kikkert på turen og få en maksimal safariopplevelse. Bli med oss på denne fantastiske reisen og skap minner for livet!

Dette bør du ha med

For å sikre en behagelig tur, anbefaler vi:

• vanntette sko, helst med ankelstøtte, og klær som passer værforholdene.
  • ha alltid med ekstra klær, inkludert en varm genser og en vind- og regntett jakke, da været på fjellet kan endre seg raskt.
  • Ta også med hansker og lue hvis det er vind. Solkrem er viktig, og for å fange øyeblikkene, anbefaler vi kikkert og kamera (du kan også leie kikkert fra oss hvis du ikke har din egen).