Bookingen for 2025 er nå åpen

Er du klar for å planlegge ditt neste store fjelleventyr?

Publisert: 22. juni 2024
Inspirasjon
Book ditt opphold her
Fellestur med dnt ung oslo

Book ditt opphold her

Enten du søker eventyr i snødekte landskap eller rolige sommerdager i storslått natur, tilbyr Finsehytta en unik opplevelse for alle.

Finsehytta har noen spesielt populære helger som blir booket raskt opp:

Skarverennshelgen: Denne helgen er en av de mest ettertraktede på Finsehytta. Skarverennet, som arrangeres årlig, tiltrekker seg skientusiaster fra hele landet. Løpet går fra Finse til Ustaoset, og tilbyr en fantastisk opplevelse gjennom spektakulære fjellandskap. Finsehytta er det perfekte utgangspunktet for de som ønsker å delta i dette ikoniske rennet.

17. mai-helgen: Feir nasjonaldagen på Finsehytta og opplev en unik 17. mai-feiring på høyfjellet. Her kan du delta i tradisjonell feiring med tog, leker, og aktiviteter i en spektakulær fjellsetting. Denne helgen er svært populær, og bookes opp raskt.

Start planleggingen i dag, og gled deg til uforglemmelige minner på Finsehytta i 2025!