Til Aktiviteter
Tre personer ute på tur, på rekke og rad, sett fra siden idet de reiser fra venste mot høyre. Den midterste sitter i en rullestol. Noen fjell i det fjerne. Skyfri himmel.
Kompass

Tilrettelagte turer i Midt-Norge

Trondhjems Turistforening jobber for å gjøre friluftslivet tilgjengelig for mennesker uavhengig av funksjonsnedsettelser eller utviklingshemminger. I TT har vi en Fjellgruppe for synshemmede som er åpen for voksne i Trøndelag, men er stort sett sentrert rundt Trondheim. På Hitra finner du DNT Tilrettelagt Hitra som arrangerer turer for mennesker med utviklingshemminger.

Fjellgruppa for synshemmede i Trøndelag
Tur over Hardangervidda med Hodr, idrettslag for blinde og svaksynte DNTs tilbud
Publisert: 10. oktober 2023

Fjellgruppa for synshemmede i Trøndelag

DNT Tilrettelagt friluftsliv på Hitra
Tre personer ute på tur, der to stykker hjelper den i midten med å holde/bære en modifisert rullestol for bruk ute i naturen. DNTs tilbud
Publisert: 10. oktober 2023

DNT Tilrettelagt friluftsliv på Hitra

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene