En gjeng med folk i treningstøy som står i en stor sirkel i en park, og bøyer seg og trener

Friluftstrimmen i Trondheim

Kombiner frisk luft og trening med Friluftstrim på Saupstad. Du møter dyktige instruktører som gjennomfører treningen, hvor vi har felles oppvarming, enkle styrke-og balanseøvelser, utfordrer både kondisjon og koordinasjon, og koser oss sammen. Hvor tøff treningen blir er opp til deg, og instruktørene viser gjerne alternativer hvis du trenger tilpasninger. Etter treningen samler vi oss for en kopp kaffe og en koselig prat.

Publisert: 25. september 2023
DNTs tilbud

Trimtilbudet har fokus på styrke- og balansetrening som øker evnen til å gå tur i ulendt terreng. Vi trener sammen og motiverer hverandre. Alle øvelsene kan tilpasses forskjellige nivåer og vanskelighetsgrader, slik at helt ferske kan trene sammen med de sprekeste og alle får utbytte av treningen. Gruppeledere gjennomfører oppvarming, og viser øvelser vi gjør sammen, og kommer med gode tips til hvordan du kan tilpasse treningen. Hvor tøff treningen blir, er opp til deg, og alle øvelsene kan tilpasses erfaring og dine forutsetninger.

Ta på og ta med: Klær etter været som du kan bevege deg fritt i. Ha gjerne med deg en sekk med drikkeflaske, noe smått å spise etter trening (müslibar, banan, og lignende), og litt ekstra tøy i tilfelle været snur. Husk solbriller og solkrem når det er varmt.

Oppmøte

Fra 27. september fram til 29. november.

Saupstad: Onsdager 13:30-14:30 utenfor Saupstad Frivilligsentral (samme inngang som Saupstad helsehus). Nærmeste holdeplass er Saupstadsenteret.

Ilaparken: Onsdager 13:30-14:30, ved fontenen. Nærmeste bussholdeplass er Ila.

Påmelding

Det er ikke påmelding, og det er ingen krav om oppmøte hver uke.

Spørsmål? Ta kontakt på telefon: 73 92 42 00

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
RETT UT - TTs nærturtilbud
Topp7 2022
RETT UT - TTs nærturtilbud