Bli frivillig i Balsfjord og Omegn turlag

Dugnaden er selve ryggraden i DNT. Som frivillig i Balsfjord turlag blir du med i et hyggelig dugnadsfellesskap og bidrar til at flere kommer seg ut. Bli med du også og gjør naturen tilgjengelig for flere

Publisert: 05. mai 2023
Om DNT

Det er flere ulike oppgaver man kan ha som frivillig i turlaget og vi ønsker oss stadig flere engasjerte med i "BOT-familien"

Vi trenger hjelp når vi skal kloppe turstier, både for å bære materiale og sette dette sammen. Turstier skal merkes og følges med.

2024; Klopping sti til Haugarfjellet                                                                                                             Dugnad på turlagshytten Karibu i Lakselvdalen                                                                     Ta kontakt om du vil være frivillig !!!

Balsfjord turlag ønsker også flere turledere, alt fra nærturledere som kan lede enkle turer for Barnas turlag og aktiv i 100 til turledere som leder litt lengre turer i skog og fjell.

Vi trenger også stadig nye engasjerte folk med i styret.

BOT tilbyr turlederkurs, turledersamlinger og annen relevant opplæring/kurs.

Våre turledere

Vi har en flott gjeng med turleder som ønsker å ta dere med på tur - bli med da vel !!

• Olga Sandmo - grunnleggende turleder og sommerturleder
  • Tommy Fredriksen - grunnleggende turleder