Turer for deg mellom 25 og 35 år i Stavanger Turistforening

Et variert og sosialt turtilbud i Stavanger Turistforening for deg mellom 25-35 år, som passer uansett erfaringsnivå.

Turgruppen 25-35 startet i april 2022 som et testprosjekt for å nå ut til en målgruppe vi slet med å engasjere tidligere.

Det viste seg at det var akkurat en slik gruppe som trengtes for at de mellom 25-35 skulle komme seg ut på tur! Så gruppen består, og arrangerer rundt 20 turer i året til ulike hytter og med ulik vanskelighetsgrad.

Det finnes også en facebook kanal for gruppen hvor turer promoteres, bilder deles og deltakere/frivillige kommuniserer med hverandre.

Bilder fra 7-nutsturen 2022, fra Dale til Gramstad over sju topper. Frivillig, dugnad, drikkestasjon på Gramstad.
Stranddalen turisthytte sommeren 2022.