Om Sør-Varanger turlag

I Sør-Varanger og Nesseby kommune kan du delta på våre aktiviteter, til fots og til sjøs. Bli med på vår neste tur.

Sør-Varanger Turlag er et lokallag av Den Norske Turistforening. Vårt geografiske område er avgrenset til Sør-Varanger og Nesseby kommune, og vår aktivitet går stort sett på tilrettelegging for turer rundt om i vår flotte kommune, til fots og til sjøs.

Sør-Varanger Turlag ble stiftet som Sør-Varanger og Omegn Turistforening den 8. mai 1930.

Alle turer og aktiviteter i regi av Turlaget ligger her på vår hjemmeside, samt vår Facebookside "Sør-Varanger Turlag" og "På tur i Sør-Varanger". Sommerens faste aktiviteter er Tirsdagsturer til fots og Onsdagspaddling.

I tillegg markedsfører vi sommerens turprogram i Sør-Varanger Avis.

E-post                    leder.sorvaranger@dnt.no

Telefon                  95748403