Til Larvik og Omegns Turistforening
Hus

Hytter og ruter i Larvik og omegn

Larvik og Omegns Turistforening har ansvaret for to overnattingshytter og tre dagsturhytter i vårt nærområde. Våre frivillige merker og vedlikeholder et utstrakt løypenett i distriktet vårt. Over 350 km blåmerkede løyper strekker seg fra Larviks kyst til Skrimfjell.

Hyttene til Larvik og Omegns Turistforening

Besøk våre flotte overnattingshytter Ivarsbu og Presteseter, eller dagsturhyttene Lauvesetra, Eikedalen og Padlehytta.

Våre hytter

Løyper i Larvik

Våre turruter

Bøkeskogen

Bøkeskogen brukes året rundt, og har et nettverk av vel tilrettelagte og grusede stier.

Folkets skog året rundt

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening