Tilbake til Aktuelt og nyheter

Historisk tur 15. april m/Seniorgruppa

Det var 6 som vart med på tur. Vi delte oss i to biler og kjørte om Ranheimsåsen og tok opp Svarthammar vegen i Nord Etnedalen. Vi var heldig og fikk parkere like ved Hauglid stølen, takk til Else Haugli for det.

Publisert: 28. april 2024
Skrevet av: Kari Borgny Fjelltun
Turreferat
Frugevegen Foto:

På Dalen har det vert fastboende langt tilbake i tid, der gikk Frugevegen frå Hammar, til Nord-Torpa og Etnedalen. Derfrå til Ø Slidre, til V Slidre og til Vang, forbi St Thomas kyrkja og til Lærdal. På Dalen ligg også Kyrkjesletta. Der stod eit lite gudshus som Olav den Heilage flytta til Skrautvold, seier segna. Det vart laga benker og alter og det som hører til av torv og stein og satt opp gjerder rundt. Dette var i 1930 åra. Siden har bygdafolket tatt vare på stedet. Det er også masse kullgroper i området.

Turen videre gikk stølsvegen og så over på Putteskålvegen. Her er det flott utsikt vest, øst og nordover fjellheimen. Som turfolk er vi glad i og sjå fjell. No smakte det med mat og kaffe og ei god pause. Vel tilbake til bilane ba turleder flokken på is på stølen sin. Alle vart med det vart ei fin stund i Fuksebrekk. Tur/retur vart det 8 km vi gikk.