Tilbake til Aktuelt og nyheter

Turlederkurs DNT Ung Valdres

Da er det utdannet seks nye turledere til DNT Ung. En flott gruppe som nå har meldt inn hvilke aktiviteter de kunne tenke seg å ha ansvaret for i 2024. De vil etter hvert lage turbeskrivelser for disse aktivitetene.

Publisert: 31. januar 2024
Skrevet av: Torkjell Haugen
Foto:

Gurid Røn var ikke tilstede da bildet ble tatt.

Det en nyttig erfaring med kurs på kvelden vinterstid, vi satte av 4 kveldsøkter til kurset. Det optimale er nok over en helg hvor de kan også være sammen på kvelden og gjøre noe sosialt, diskutere emner som er blitt gjennomført etc. Sommerstid og barmark gir jo et mye større spillerom i naturen for å bevege seg over alt uten at en trenger mye ekstra utstyr - men en nyttig erfaring uansett!