Vi ønsker et fruktbart samarbeid med våre turpartnere og hovedpartnere.

DNT Telemarks samarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere bidrar til at flest mulig får naturopplevelser for livet. Med denne støtten kan vi gjennomføre viktige prosjekter, arrangementer og aktiviteter gjennom hele året. På vegne av alle som opplever en berikelse i livet på grunn av denne innsatsen: TUSEN, TUSEN TAKK!

Svanstul Utvikling AS

Norge er et vakkert land. DNT Telemark står på for at flest mulig skal kunne nyte den vakre naturen. Frisk luft og trim for folk i alle aldre, hele året.

Det er helse i hvert stavtak.

Vi setter alle pris på innsatsen fra DNT Telemark og Turlagene, de gjør en fantastisk jobb med å holde turløypene i stand.

Svanstul Utvikling AS ved Løvenskiold-Fossum har et godt samarbeid med DNT Telemark og håper det fortsetter i mange år.

TA

Turistforeningen i Norge og lokalt i Telemark, er en bauta som det beste ved norsk livsstil, hviler på.

For TA er det naturlig å støtte dette viktige arbeidet. Både våre lesere og våre medarbeidere, har stor glede av arbeidet som blir gjort i regi av turistforeningen.

Og vi heier på DNT Telemark fra morgen til kveld, fra januar til desember!

Toyota Porsgrunn

Toyota Porsgrunn mener det er viktigere enn noen gang for folkehelsa at mennesker kommer seg ut i naturen. Toyota Porsgrunn velger å støtte DNT Telemark på grunn av arbeidet som legges ned ved å oppfordre og tilrettelegge for nettopp dette.

Takket være Toyotaforhandleren sentralt i Porsgrunn, har DNT Telemark romslige varebiler som rommer utstyr til både hytter og til friluftsaktiviteter for store og små.

Bli samarbeidspartner med DNT Telemark! Les mer HER.

Bli DNT-medlem