Tur med Seniorgruppen i Bergen til Tellevikfjellet i Åsane, 1. november 2021.

Seniortilbod i Sogn og Fjordane

Har du fri på dagtid og er glad i å gå tur? Fleire av våre turlag har eigne seniorgrupper!

Publisert: 04. oktober 2023
Skrevet av: Hege Mundal
Artikkel

Tysdagstur med Indre Sunnfjord Turlag

Kvart tysdag, frå april - oktober kan du delta på fellestur med seniorgruppa i Indre Sunnfjord Turlag. Alle som kan gå i terreng i 3-4 timar kan vere med.

Gålaget i Indre Nordfjord Turlag

I 2022 ble GÅ-laget oppretta i Indre Nordfjord Turlag (INT). Gå-laget er eit lavterskeltilbud som passer alle aldrer. Turane foregår på dagtid og i nærmiljøet. Alle turar vil bli annonsert i lokalavisa Fjordingen samt på DNT sine heimesider & Facebook. Sesong Mai - Oktober.

Sogndal Gålag

Sogndal gålag er ei undergruppe i Sogndal Turlag, målgruppe seniorar. Turane går kvar tysdag frå april til ut oktober, med start frå avreiseplassane kl. 09.30/kl 10.00. Du må kunne gå i terreng i to til fem- seks timar. Turane er merka med lett (L), middels (M) og krevjande (K) med seniorar som referansegruppe.

Stad Gålag

Vil du vere med å gå tur? Vi vil gå turar i nærmiljøet (Stad), som oftast avgang frå Rutebilstasjonen på Nordfjordeid onsdagar kl.17.00.med turar april -september.

Årdal Gålag

Bli med Gålaget i Årdal på tur frå februar til november! Denne spreke gjengen går tur kvar onsdag frå april til november, med unnatak av tre veker ferie i juli/august. Dårleg ver har aldri hindra turgjengen i å møte opp - tur blir det alltid, men det kan verte endringar i programmet.

- Tilbod dagtid Flora

Bli frivillig i Sogn og Fjordane