Hvordan bli frivillig i Keipen Turlag?

Vi har mange frivillige med oss i Keipen Turlag, som bidreg med små og store oppgåver. For utenom styre har vi aktivte turleiare, en god gjeng i Barnas Turlag Keipen, vertinnedamer, stiansvarlege, hyttevakter mm. I Keipen Turlag har vi fokus på hyggelige, sosiale dugnader, der alle er velkomne om du er ung eller eldre. Her finnes alltids arbeid for alle! Ønsker du å bli med? Kontakt styreleiar Jannike Brenden Frøyen tlf: 90164788 eller epost keipenturlag@gmail.com.

Publisert: 05. mai 2023
Skrevet av: Jannike Brenden Frøyen
Artikkel

Dugnaden er selve ryggraden i DNT. Som frivillig i DNT blir du med i et unikt dugnadsfellesskap og bidrar til at flere kommer seg ut. Bli med du også, og gjør naturen tilgjengelig for flere!

Lyst til å bidra?
De mest populære og vanlige dugnadsjobbene er å merke og varde stier, vedlikehold på hyttene, bidra under arrangementer og være turleder på fellesturer, men det er også behov for innsats i styrer, komiteer og utvalg.​​​​​​​

Bli frivillig og få naturopplevelser og vennar for livet!

Les mer om frivillighet her

Les om hvordan bli turleder her

Bli frivillig i Sogn og Fjordane