Medlemskap i Årdal Turlag

Du treng ikkje vere medlem i Årdal Turlag for å vere med på turane og aktivitetane våre, men me håpar likevel flest mogeleg melder seg inn. Medlemspengane er nødvendig for at me også i framtida skal kunne legge til rette for fine turar og aktivitetar i Årdalsfjella.

Medlemmer i DNT som har bustadadresse i Årdal kommune vert automatisk medlem i Årdal Turlag så sant dei ikkje gir DNT beskjed om noko anna.

Du kan lese meir om medlemsfordeler og korleis du melder deg inn i DNT her:

Bli medlem i DNT

Lokalt medlemskap

Du kan også teikne lokalt medlemskap i Årdal Turlag (ingen DNT-medlemsfordeler). Dette kostar kr 250,- Send i såfall e-post til aardal.turlag@dnt.no eller bruk  VIPPS#714423.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane