Aktiv i 100

Flere steder i Norge er det etablert Aktiv i 100 grupper i regi av de lokale turistforeningene.

​​​​​​​Aktiv i 100 er et tilbud for deg som ønsker å gå på tur i nærmiljøet sammen med andre seniorer. Dette skal være hyggelige og trygge gåturer med fokus på det sosiale.

Vil du være med i Aktiv i 100 DNT Odal?

Vi gjennomfører turer i lett tilgjengelig terreng, og det vil ofte være tid til å nyte niste og en kopp kaffe underveis. Turene gjennomføres hver onsdag på formiddagen, og annenhver gang i Sør-Odal og Nord-Odal. Turene vil passe for dere seniorer som er glad i skogsturer på sti og klarer å gå i 2-3 timer. Det vil være 2-3 ansvarlige på hver tur.

Turene vil bli publiseres på DNT Odal sin Facebook-side for Aktiv i 100 og legges ut på disse nettsidene under fanen Turer og Aktiviteter.

Vi vil gjerne ha med flere frivillige som kan være med på å arrangere turene.

Kunne du tenkt deg å bidra?

Ta kontakt med Anne Mari Krogsrud på mobil 481 52 546 hvis de vil bidra, eller det er noe de lurer på.

Eventuelt på e-post amakrog@online.no.