bynær kveldstur til Tussvatnet august 2020

SjekkUT-turmål i Bodø og Salten

Last ned UT-appen, registrer deg og finn kjente og ukjente plasser i Bodø og Salten. Hvert UT-klikk gir et lodd. Trekning hver november.

Å samle Sjekk-ut poster kan være en motivasjon for å komme seg ut på tur. Det er plassert ut poster i Bodømarka og på hyttene. Ved postene kan du sjekke deg inn på UT-appen og skrive i gjesteboka. Dette er en enkel måte å komme seg ut på. Ta gjerne med deg en turkamerat. Postene er fine dagsturmål og i noen tilfeller kan en ta flere poster på en rundtur. Ved mange av postene er det fint å ta en rast.

Det er flere lister å velge i mellom som kan passe for både barn og voksne. Til flere av postene kan du trille deg frem. Under finner du noen lister av turmål. Følg lenken for mer informasjon. God tur!

Dame som kikker ut av togvinduet og ser grønn natur.
En gjeng med mammaer på trilletur på toppen av Junkerfjellet
God tur ut! Foto: Ida Nova

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf