Logo Børvasstindan Classic svart og gul

Våre partnere

Hovedpartnere

Logo Sport 1

Sport 1 Bodø er en av Bodø's største sportsbutikker. Her får du god hjelp av dyktige ansatte som kan sport. Friluft er et av deres satsingsområde, og der har de et av byens beste utvalg av alt fra sekker til fottøy. Vi har det meste innen teknisk bekledning for tur, trening og fjell – sommer som vinter. Som DNT-medlem får du 15% rabatt på varer med enkelte unntak. Rabatten gjelder ved Sport 1 Stormyra, Sport 1 sentrum og Skandinavisk Høyfjellsutstyr Bodø. Takk for at dere er med på laget.

Salomon logo

Salomon ble etablert allerede i 1947. Deres formål er: å hjelpe folk med å slippe fri den beste versjonen av seg selv gjennom tilfredsstillende sportsopplevelser i friluft. Takk for at dere er med på laget.

Logo Polar Kraft

Polar Kraft AS er et nasjonalt strømselskap med et solid nordnorsk lokalt fotfeste. Vårt mål er å bli den foretrukne strømleverandøren i Nord-Norge. Takk for at dere er med på laget.

Støttespillere

Logo Nordasfalt

Nordasfalt leverer ca. 200.000 tonn asfalt til offentlige og private prosjekter årlig. Nordasfalt bidrar i gjennomføringen av arrangementet og er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Eidissen Consult logo

Eidissen Consult AS er et familieeid investeringsselskap. De har hovedfokus på næringsutvikling i Nord-Norge. De støtter flere lokale lag, foreninger og arrangementer. Eidissen Consult er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Renta logo

Renta Bodø monterer og leier ut stillas i byen. De kjører ut og setter opp toaletter til oss på løpsdagen. Renta er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Logo Bodø Bauta løpeklubb

Bodø Bauta er en inkluderende løpeklubb med sosialt preg og fokus på løpeglede, nye personlige rekorder, samt det å ligge i flytsonen. Takk for at dere er med på laget.

Logo Coop Nordland

Coop Nordlands viktigste strategi er å skape verdier og dele disse med mange eiere. Coop Nordland påvirker hverdagen til mange mennesker og det er vi stolte av. Sammen skal vi videreføre en 150 år lang tradisjon tuftet på ærlig handel, demokrati, bærekraftig forretningsatferd og samarbeid til det beste for våre medeiere. Coop Nordland støtter over 100 lag og foreninger, og samfunnsansvar ligger i hjertet av virksomheten vår. Vi arbeider for å skape og dele verdier i hele Nordland. Sponsorvirksomheten setter søkelys på områder som mat, sport, omtanke og kultur. Takk for at dere er med på laget.

Logo Fuel of NorwayFUEL OF NORWAY. Stolt partner til Børvasstindan Classic. Fuel of Norway Sportsdrikke er utviklet for å være bra for kroppen samtidig som den gir riktig energi. Utøvere har tidligere ikke ønsket å fylle på med sportsdrikke unødvendig da de både har gitt magen og tennene problemer, samt at smaken ikke har vært god. Sammen med flere av Norges beste utøvere jobbet vi i nesten 2 år før koden var løst. En sportsdrikke med kun naturlige ingredienser og smaksatt av ekte frukt og bær ble løsningen. Ingen kompromiss på mineral- eller energiinnholdet, men god smak og PH på 5 som ikke gir syreskader på tennene. En annen viktig faktor er at følelsen ved inntak skal være som «vann» slik at man ikke trenger å ha med ekstra vann på trening eller konkurranse som vanner ut karbomengden.
Fuel sin påstand er da at FoN Sportsdrikk er markedets mest skånsomme og beste sportsdrikk for bredde, mosjonisten og toppidrettsutøveren. Takk for at dere er med på laget.

Logo Norengros

NorEngros er Norges største leverandør av forbruksvarer til privat og offentlig sektor. Vi er en landsdekkende kjede bestående av 13 bedrifter med lokale eiere, med 37 engrosbutikker i hele Norge. Vår logistikkløsning basert på fullsortimentslagre gir unik tilgjengelighet og hurtig distribusjon til alle våre kunder. NorEngros er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Logo Ramsalt hotel

Quality Hotel Ramsalt er et helt nytt og spennende område på havnepromenaden i Bodø sentrum, er Quality Hotel™ Ramsalt det perfekte utgangspunkt for å utforske alt Bodø og Nord Norge har å by på. Quality Hotel™ Ramsalt er et nytt og storslått hotell med nydelig sjøutsikt og inspirerende fasiliteter. Like i nærheten finner du jernbanestasjonen, shoppingmuligheter og kultur- og servicetilbud. På hotellet finner du restaurant ved vannkanten, bar, treningsrom og kurs- og konferansefasiliteter.

Hotel Ramsalt kjører tilbudspris til alle deltakerne og frivillige under helga Børvasstindan Classic arrangeres. Enkeltrom får du for 990,- per døgn inkludert frokost, dobbeltrom til 1090,- inkludert frokost. For bestilling ta direkte kontakt med hotellet på e-post.De stiller også med trekkpremie for løperne som loddes ut ved Beddingen lørdags kveld 24.august.

Logo Bjørk restaurant

Bjørk er en italienskinspirert restaurant, sentralt plassert i Glasshuset i Bodø. Vi har også en restaurant på City Nord. På restauranten i sentrum kan du følge pizzakokkene i aksjon fra morgen til kveld, og vi kan tilby en variert meny bestående av steinovnsbakt pizza, hjemmelaget pasta, grillretter fra vår Josper kullgrill, friske salater og søte desserter. Rettene er nøye sammensatt, og består i stor grad av gode lokale råvarer. Takk for at dere er med på laget.

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf