Andre uken av minutt for minutt gikk fem dager gjennom Jotunheimen. Bildet er fra første etappe fra Bøvertun til Sognefjellshytta.

Bli frivillig i Aust-Agder Turistforening

Dugnaden er selve ryggraden i DNT. Som frivillig i DNT blir du med i et unikt dugnadsfellesskap og bidrar til at flere kommer seg ut. Bli med du også, og gjør naturen tilgjengelig for flere!

I Aust-Agder Turistforening har vi mange frivillige. Både turledere, hyttetilsyn og dugnader. Du kan selvsagt velge selv hvor mye eller lite du ønsker å bidra med, engasjement er kjærkomment uansett.  Har du lyst og tid til å arbeide som frivillig i vår forening, stikk innom vårt kontor på Langbrygga 21 i Arendal i åpningstiden mellom 10 og 15 (1700 på torsdager), så tar vi en prat og finner fram til oppgaver som passer for den enkelte.

Les mer om å bli frivillig i DNT her.

De frivillige er helt avgjørende for DNT. Uten dugnaden hadde hyttene forfalt og stiene grodd igjen. Men visste du at vi ikke kunne ha utført dugnadene uten din støtte? Bli medlem i dag, og hjelp oss å gjøre friluftslivet mer tilgjengelig.

Landsmøtet i Trondheim 2023.