Gapahuken Drangebu i Os

Drangebu er ein gapahuk som ligg ved Langavatn i Lysefjorden i Bjørnafjorden kommune. Her kan alle kome på besøk, og kose seg gjennom heile året.

Publisert: 10. oktober 2023
Artikkel

Ein fin plass å raste

Det er bålplassar ved siden av gapahuken med benkar. Det er og to kanoar og årer,  som alle kan bruke (årene ligger oppi en av benkene i gapahuken). Kanoane er låst med DNT-nøkkel. Medlemar i Turlaget kan hente ut DNT-nøkkel hos Tursenteret i Marken eller bestille på nett her. Det er ikke redningsvestar, så det må du ta med sjølv.

Adkomst

Køyr til Lysefjorden,  ta av mot Drange. Frå avkjørsel mot Drange,  køyrer du ca 2 kilometer. Då ser du et vatn på venstre side, det er Langavatn. Parker på parkeringsplassen ved vannet,  og der kan du sjå gangbrua,  som tek deg til gapahuken. Det er ikkje meir enn knappe 100 meter å gå til Drangebu frå parkeringsplassen. Sjekk www.en-tur.no for kollektiv transport.

Flott turområde

Det er mange flotte turar du kan gå med Drangebu som utgangspunkt. Ein fin rundtur er å gå til Gjelafuro, videre til Tyskerhytta og så til  Høglikampen,   ned til veien att. Det er ein flott tur på knappe 6 kilometer. Du kan og gå videre til Vardafjellet, Mikkelsvatn, eller ta turen over til Askvik. Ein kortere tur er å gå rundt Langavatn.

Fiske i Langavatn

Du trenger ikke fiskekort for å fiske i Langavatn. Ørreten er ikke så veldig stor, men den biter på både makk, spinner og sluk. Ta gjerne med deg fiskestanga neste gang du tar turen dit.

Tilgjengelig for rullestolbrukere og småbarnsfamilier

Det er laget en fin gangbro fra parkeringsplassen og helt frem til bålplassen. Gangbrua er brei,  og rommer nok plass til rullestoler og barnevogner.

Vi håper mange vil bruke Drangebu fremover og tar godt vare på den. Velkommen!

Våre turer og kurs
Tur til Olsnessåta på Osterøy etter fellesmøte 12.–13. november, 2022.
Våre turer og kurs
Medlemsfordeler i Turlaget
Sti mellom Breidablik og Vending, august 2023.
Medlemsfordeler i Turlaget