Frivillig i Os Turlag

Os Turlag har ingen tilsette og er tufta på frivillig arbeid. Laget er heilt avhengig av frivillige for at vi skal kunne tilby turar og arrangement for folk i alle aldersgrupper. Tusen takk til alle dykk som legg ned utallige dugnadstimar for felleskapet, og velkommen til deg som ønskjer å bidra.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Frivillig arbeid er kjekt, du blir kjent med mange trivelege mennesker, får tilbod om kursing og du bidrar til utvikling av turlagets tilbod. Du treng ingen forkunnskap som frivillig. Du vil få god opplæring og alle utgifter vert dekka.

Som frivillig blir du ein del at eit sosialt felleskap der du kan bidra som frivillig innan mange forskjellige område. Nokre frivilligområder kan vere å merke stiar, ta folk med ut på tur, holde kurs, bli med i styret eller gje barn og vaksne gode naturopplevingar.

Har du lyst til å delta i det frivillige fellesskapet? Då kan du melde deg i frivilligregisteret til Bergen og Hordaland Turlag. Vi får melding om alle som melder seg her.

Registrer deg som frivillig her

Trivselsgruppa i Os Turlag
Trivselsgruppa i gule arbeidsklede inne i Drangebu gapahuk

Trivselsgruppa i Os Turlag

Trivselsgruppa er ein aktiv pensjonistgjengn som møtes kvar torsdag.

Dugnad på Høgabu
Gullhorgabu til Høgabu august 2022. Bergsdalen.

Dugnad på Høgabu

Os Turlag har tilsyn med Høgabu og mindre vedlikehald, inkludert ein stordugnad ein gong i året på hytta.

Informasjon til aktive frivillige
En mann i front og flere bak, som er klar for dugnadsinnsats.

Informasjon til aktive frivillige

Aktuelle linker til deg som er frivillig

Turer og kurs i BHT
Personaltur til Solrenningen, 12.–13. september 2023.
Turer og kurs i BHT
Turtips på Vestlandet
Grottetur til Telavåg på Sotra, april 2020.
Turtips på Vestlandet