Tur til Slåttenuten i Øystese

Turer på Vestlandet for voksne

Bli med på fine fjellturer og skiturer på Vestlandet. Hos oss finner du turer tilpasset ulike nivåer og interesser. Turene ledes av godkjente DNT-turledere.

Våre fjellturer legges til flotte turområder: Vossafjellene, Bergsdalen, Stølsheimen, Kvammafjella, Hurrungane, Hardangervidda vest, Rosendalsalpene, Aurlandsdalen, Sognefjorden og langs mange kjente og ukjente stier.

Som medlem i DNT får du rabatt på deltagerpris.

Kommende overnattingsturer

Vis alle i DNTs aktivitetskalender

På tur med DNT nærtur Bergen

DNT nærtur Bergen er en turgruppe for voksne og en ypperlig mulighet til å komme i bedre form, få nye venner, og samtidig bli kjent med flotte turområder i Bergen og omegn. Det er gratis å delta.

Trykk her for mer informasjon

På tur med DNT høyfjell Bergen

DNT Høyfjell Bergen har et bredt turprogram som spenner fra hytte til hytte-turer på Vestlandet til skiturer over flere dager på vinteren. Målet er å ha et tilbud til alle som vil ferdes trygt på tur i høyfjellet sammen med dyktige turledere Bergen og Hordaland Turlag.

Trykk her for mer informasjon

Viktig informasjon til turdeltaker

Annonse:

Våre turer og kurs
Tur til Olsnessåta på Osterøy etter fellesmøte 12.–13. november, 2022.
Våre turer og kurs
Medlemsfordeler i Turlaget
Sti mellom Breidablik og Vending, august 2023.
Medlemsfordeler i Turlaget