Til Medlemsfordeler

Rabatt på 580 hytter

Som medlem i DNT får du rabatt på overnatting og mat på alle turistforeningshyttene over hele landet. Barn og ungdom får halv pris på overnatting på DNT-hyttene.

Publisert: 16. oktober 2023
Medlemsfordel
Trollfjordhytta i Vesterålen er èn av over 580 hytter du har tilgang til som DNT-medlem Foto: Marius Dalseg Sætre

For mange er selve motivasjonen på en lang marsj, hytta som venter i andre enden. Å kjenne varmen som sitter i veggene fra peisen så fort fjellstøvlene er av, og få maten servert. Som medlem i DNT får du rabatt på overnatting og mat på alle turistforeningshyttene over hele landet. 42 av 580 hytter er betjente, med vertskap og matservering. Barn og ungdom får halv pris på overnatting.

Medlemmer kan skaffe seg en egen nøkkel til de ubetjente og selvbetjente hyttene. På de selvbetjente er det et matlager slik at du kan gå med lettere sekk og heller kjøpe maten der. “Å dra på hytta” trenger aldri mer å være det samme, for du kan alltids reise på en ny hytte, hver eneste gang!