Ta med din bedrift til Storlihytta!

Storlihytta er et utmerket sted for å arrangere møter, små konferanser, firmatur, sommerfest, kick-off eller blåtur for din bedrift. For din bedrift kan vi gi tilbud på matservering, oppredde senger m.m. tilpasset dere.

Lokalet:

Det er et stort lokale hvor man kan dekke til ca. 40 personer. Lokalet passer også godt til møter eller foredrag. Det er trådløst nett i hele hytta og en 75'' flatskjerm i stua. Denne kobles til med HDMI eller Google Chromecast. God akustikk.

Turmuligheter og aktiviteter:

Med Storlihytta som utgangspunkt kan man gå mange flotte turer i Moldemarka. Enten man vil gå på fjellski/langrennski/til fots på vinteren eller fotturer på vår, sommer og høsten.

Overnatting:

Hytta har totalt 22 sengeplasser fordelt på fem rom. I 1. etasje er det et dobbeltrom med 150 cm bre seng. I 2. etasje er det fire soverom, som har to køyesenger pr. rom. 3 senger à 90 cm bredde og en underkøye på 120 cm.

Mat og servering:

Det finnes ulike alternativer når man leier Storlihytta.
1. Man lager all mat selv på det innholdsrike kjøkkenet.
2. Bestyrer på Storlihytta kan tilby enkel servering på hytta eller gjennom en av våre samarbeidspartnere.
3. Man kan selv avtale med andre cateringselskap o.l. om levering av mat.

Ta kontakt så finner vi ut hva som passer best for dere!