Storlihytta i Moldemarka

Åpningstider på Storlihytta

Storlihytta har åpen kafe på følgende dager

Dag Klokka
Onsdag 11:00-15:00
Søndag 12:00-15:00

Vi anbefaler å følge Storlihytta på facebook for å holde deg oppdatert på endringer av åpningstider.

Ønsker du å nyte et godt måltid i vakre omgivelser, enten før eller etter turen din, så har Storlihytta åpen kafé hver onsdag og søndag og gjennom hele året.

Menyen på kafeen er variert og byr på alt fra fra hjemmelagde og varme supper,  nystekte vafler og forfriskende is og drikke. Alt laget med kjærlighet fra frivillige i Storlihyttas venner, ekstrahjelper og bestyrer, Gudjon Andri Reynisson. Har du lyst å hjelpe til som frivillig på kafeen, så er det bare å gi beskjed til bestyrer.

I fellesferier har kafeen som regel forlenget åpningstid, følg med på nettsidene våre og sosiale medier for oppdateringer om åpningstidene.

Velkommen innom for et måltid med utsikt!