Bestill overnatting på Solheimstulen
Hytta har 60 sengeplasser fordelt på 2- og 4-mannsrom, samt egne rom for gjester med hund. Dusj- og toalettfasilitetene holder høy standard og er plassert i gangen utenfor rommene, noe som sikrer et komfortabelt opphold for alle gjester. Vi anbefaler å reservere plass på forhånd gjennom våre nettsider.
Bestill overnatting på Solheimstulen
For å bestille rom kan du benytte DNT sin nettbestilling
Ønsker du å bestille på e-post, send oss følgende informasjon:
Ankomstdag / Avreisedag
Antall personer, fødselsår på barn/ungdom
Gjerne informer om eventuelle allergier
Medlem i DNT eller ikke.
Navnet på den som har bestilt med adresse og telefon til rauhelleren@dnt.no
Priser 2025
2025 prisliste betjente hytter DNTD
2025 prisliste betjente hytter DNTD - English
Rabatt for alle DNT-medlemmer
Det skal lønne seg å være medlem i DNT! Som medlem får du rabatt på både overnatting og mat. Skal du overnatte i mer enn 2 døgn vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.
Hunderom
På Solheimstulen er menneskets beste venn alltid velkommen! Det er tillatt med hund på eget rom, som kan bestilles under "hunderom" i hyttebestilling. Gi beskjed ved ankomst dersom du har med deg hund slik at du får tildelt et av hunderommene.
Avbestillingsvilkår
Avbestillingsvilkår
Gjeldene vilkår for bestilling, avbestilling- og endring på våre betjente hytter:
Fri avbestilling for alle bestillinger inntil 8 dager før ankomst uten kostnad. (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen 23:59)
Avbestillinger gjort 0-7 dager før ankomst belastes i sin helhet.
Avbestillinger 0-7 dager sendes/meddeles til hytte/foreningen så snart som mulig.
Vi lagrer disse personlige opplysningene når du bestiller overnatting:
Fult navn, adresse, E-postadresse, telefonnummer, bedrift(hvis relevant)
Vi lagrer opplysninger om deg og de evt. bestiller i henhold til gjeldene GDPR-regelverk.
Vi lagrer også informasjon om hvilke seng du har bestilt, tidspunkt for ditt besøk, totalt antall personer, og hvilke priskategori de ulike personene i følget er registrert med.
Hensikten med at vi lagrer denne informajsonen er firedelt: For av vi skal kunne ha dialog med deg i forbindelse med den bestillingen du har gjort. For at du skal kunne logge deg på for å avbestille oppholdet selv. For at du slipper å oppgi opplysninger på nytt ved bestillinger. Neste gang oppgir du telefonnummerer og epostadresse, logger inn og resterende opplysninger er ferdig utfylt.
Ved leteaksjoner/nød kan vi bistå letemannskap om hvem som er eller har vært på ulike hytter uten å måtte oppsøke hytta og hytteprotokollen, noe som raskt kan gi verdifull opplysninger om savnede personer.
Du kan når som helst logge deg på vårt bestillingsystem for å se hvilke data vi har lagret om deg. Disse dataene kan du også laste ned. Du kan også velge å slette all data vi har lagret om deg.
Du kan også kontakte hytten det gjelder direkte på epost eller se i bestillingsvilkårene på deres side.