Krækkja

Hytte til hytte fra og til Krækkja

Publisert: 22. august 2023
Inspirasjon

Helgetur på Hardangervidda

Varighet: 3 dager

Bare en helg til rådighet? Hardangervidda gir store muligheter for helgeturer fordi mange av hyttene ligger nærme veier og offentlige kommunikasjonsmidler.

Hytte til hytte med tog - Finse til Haugastøl

Varighet: 2 dager

Perfekt helgetur i et vakkert fjellområdet! Turen er helt bilfri, da turen starter på Finse stasjon og ender på Haugastøl stasjon.

Barnevennlig tur på Hardangervidda

Varighet: 5 dager

Nord på Hardangervidda er terrenget slakt og stiene lettgåtte. Her er det fint å ta med barn på tur. Hyttene ligger relativt nærme hverandre slik at dagene ikke blir for lange.

SignaTUR MASSIV: 4 etappe - Hardangervidda på langs

Varighet: 6 dager

Denne turen er siste etappe på langruta MASSIV. Det er en praktfull tur og er åpen for alle som har en drøm om å gå tvers over vestvidda.