Bilder fra åpningen av mikrokraftverket på Iungsdsalshytta.

Påsken: Dagsturer med Turleder

Påsken 2023 tilbyr vi våre overnattingsgjester å bli med på dagsturer ut fra hytta - helt gratis - i følge med våre erfarne og kunnskapsrike turledere.

Publisert: 31. august 2023
Artikkel

Påskestemning midt i Skarvheimen

Her på Iungsdalshytta er det godt å være i påsken! Beliggeheten ved Iungsdalsvatnet er flott, og det er muligheter for dagsturer på ski i alle retninger. Våre erfarne og kunnskapsrike turledere inviterer med på dagsturer langfredag 7. april og påskeaften 8. april.

Ved ankomst hytta kan du skrive deg på interesseliste for dagsturer og ellers følge med på informasjon i resepsjonen. Turlederne vil holde et infomøte i peisestua kvelden før. Det er flere muligheter for fine dagsturer fra Iungsdalshytta og turlederne vil prøve å finne en tur som kan passe turfølget, vær og føreforhold.

Deltakelse er gratis, men det blir påmelding ved å skrive seg på liste kvelden før.

Overnatting bestilles online her. Grupper kan kontakte oss på e-post: iungsdalshytta@dnt.no

Enda et tilbud i påsken: Skitur med turleder inn til og/eller ut fra Iungsdalshytta.