Ledige stillinger på Geiterygghytta

Ønsker du å jobbe på Geiterygghytta? Det er noe eget med det å jobbe på en turisthytte høyt til fjells. Her skapes nye bekjentskaper og minner for livet. Geiterygghytta er betjent i vintersesongen fra ca 1 mars til 1 mai og sommersesongen fra ca 21 juni til 15 september.

Publisert: 18. januar 2024
Artikkel

Litt om hytta

Geiterygghytta eller "perla" i Skarvheimen som den også blir kallet er en av DNT Oslo og Omegn sine hytter i Skarvheimen og har rundt 5000 besøkende i året i tillegg til en god del dagsbeøkende.

Hytta ligger i 1224 meter høyde rett utenfor grensa til Skarvheimen nasjonalpark i Hol kommune. Hytta er ett viktig knutepunkt for rutenettet i Skarvheimen og en av de viktigeste innfallportene til den berømte Aurlandsdalen. Hytta åpnet i 1914 og har 88 senger fordelt på 2 bygg. I begge bygg er det toalett og dusj og i hovedhytten finner man fellesarealer, spisesal og resepsjon. Vi serverer 3- retters middag hver dag samt frokostbuffet der våre gjester også smører seg matpakke og på dagtid har vi kafe med ulike lunsjretter.

Om jobben

Geiterygghytta er en sesongbedrift med store sesongvariasjoner. Dette innebærer at noen perioder er rolige, mens andre er veldig intensive. Det er dermed viktig at du er fleksibel i forhold til fridager og vakter, har god arbeidsvilje, har en positiv innstilling og gjør ditt beste for at gjestene på Geiterygghytta skal trives. Vi jobber i team og hjelper hverandre når det trengs.

Vi jobber alle som hyttemedarbeidere og oppgavene kan være alt fra renhold av rom og fellesarealer, servering, resepsjon/kiosk, kafe, ulike kjøkkenoppgaver som oppvask, brødbaking ol, snømåking i vintersesongen til dyrestell m.m.

Normal arbeidstid på Geiterygghytta er 7,5 timer, litt avhengig av hvor mange gjester vi har. På travle dager kan man bli nødt til å jobbe 10 timer. Alle ansatte har minst en fridag i uken.

Stillinger Vintersesong

Vi har for tiden ingen ledige stillinger!

Søknad med CV sendes til geiteryggen@dnt.no

Husk å oppgi hvilken periode du kan jobbe!

Lurer du på noe må du gjerne ringe oss på 90601453.

Stillinger sommersesong

Vi har for tiden ingen ledige stillinger!

Søknad med CV sendes til geiteryggen@dnt.no.

Husk å oppgi hvilken periode du kan jobbe!

Lurer du på noe må du gjerne ringe oss på 90601453.