Kjøp nalgene-flasker i Turbutikken i Trondheim

I vår turbutikk kan du kjøpe Naglene turflasker i forskjellige farger. Vi har også en flaske med eget design for Trondhjems Turistforening. Visste du at disse flaskene er mer enn bare en drikkeflaske?

Publisert: 28. november 2022
DNTs tilbud

Nalgene-flasker - Janne Horgen Tegnander

Nalgene turflaskene har blitt populære blant turfolk, og bruksområdene for flasken er mange. Med stor flaskeåpning er den enkel å fylle i bekken, og du slipper fryste drikketuter på vinteren. Det er et praktisk målenivå på siden, så den kan brukes som målebeger til for eksempel matlagingen på tur.

Drikkeflaske om dagen, varmeflaske om natten

Da de tåler store temperatursvingninger, kan de fylles med kokende vann og puttes i en sokk eller lignende så har du en god varmeflaske i soveposen. Om morgenen kan du utnytte den resterende varmen til å varme opp skoene før dagens mars, og på vinteren har du da klart drikkevannet for turen videre.

Nalgene Wide Mouth with Looptop

• Volum: 1 liter
  • Materiale: Supersterk Tritan (BPA-fri)
  • Mål: Ø 89 x 215 mm / Åpning Ø 63 mm
  • Vekt: 178 gram

Nalgene Wide Mouth er en turflaske med stor flaskeåpning, praktisk målenivå på siden og kraftig loop-rem. Produsert i Tritan, som er Nalgenes kraftige – BPA-frie – plastmateriale. Flasken tåler store temperatursvingninger (–40 til +100) og er veldig slitesterkt. Setter ikke smak eller lukt og kan vaskes i oppvaskmaskin. Garantert sikker mot lekkasje. En klassiker som tåler absolutt alt!

Medlemspris: 195,-

Nalgene 16 oz Wide Mouth with Looptop

• Volum: 0,5 liter
  • Materiale: Supersterk Tritan (BPA-fri)
  • Mål: Ø 63 x 165 mm / Åpning Ø 63 mm
  • Vekt: 85 gram

Nalgene 16 oz Wide Mouth er en praktisk liten drikkeflaske med stor åpning som er like perfekt på tur som på skole og trening. Stor åpning gjør det lett å fylle og rengjøre.

Medlemspris: 161,-

Åpningstider Tursenteret i Trondheim

Tursenterets åpningstider er mandag - fredag kl. 11:00 - 16:00.

Spesielle åpningstider for Tursenteret finner du her.

Besøksadresse

Sandgata 30, Trondheim

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Kaffekjele, trekopp og tennstål