Rauøra i Trollheimen.

Bli ungdomsmedlem i Trondhjems Turistforening

Er du mellom 13 og 25 år? Bli ungdomsmedlem i TT, og få 50% rabatt på medlemskap ​​​​​og 45% rabatt på TT-hyttene! Du får også god rabatt på hele 580 DNT-hytter over hele landet. Som ungdomsmedlem i Trondhjems Turistforening (TT) blir du automatisk medlem i DNT. Du blir også med i vårt ungdomstilbud DNT ung Trøndelag som arrangerer turer og dugnader for ungdom.

Publisert: 23. april 2024
DNTs tilbud
Bli medlem her
Bårdsgarden juni/juli 2022.
Foto: Janne Tegnander

45% rabatt på 560 turisthytter

Som ungdomsmedlem i  Turistforeningen får du tilgang til, og medlemspris på, DNT's mer enn 580 turisthytter i hele Norge.

​​​​​​​Du får:

• 45 % rabatt på fullpensjonsopphold på betjente hytter
  • 49% rabatt på overnatting på selvbetjente hytter.

Bestill hytteopphold her!

Basecamp Trollheimen med DNTung Trøndelag sommeren 2018
Foto: Morten Noremsaune

Tilbud om å delta på ungdomsturer

Hvert år får du som medlem tilbud om å delta på egne turer for ungdom. Disse er ekstra billige med ungdommer som turledere. Du får også tilbud om å delta på fellesturer som er åpne for alle aldersgrupper.

Se kommende turer med DNT ung Trøndelag her.

en hånd som holder en bok

Fjell og Vidde - Norges største friluftsmagasin

4 ganger i året mottar du Norges største friluftsmagasin ”Fjell og Vidde”. Bladet er er fylt med spennende artikler og nyttig lesestoff fra hele fjell-Norge.

Kitehelg på Haugastøl
Helle Andresen

Delta på kurs

Hvert år får du som medlem tilbud om å delta egne kurs og kvelder med egne tema og friluftsliv.

Sjekk ut våre kurs her.

En kvinne i rød skjorte og solbriller som står utenfor en bygning med et snødekt fjell i bakgrunnen

Egen DNT-nøkkel

Som medlem får du DNTs standardnøkkel til alle våre hytter som er låst. Du kan låne den mot et depositum på 100 kroner. Kjøp den på Tursenteret eller i vår nettbutikk.

Turinformasjonen i Trondheim
Foto: Janne Tegnander

Eget Tursenter

På Tursenteret kan turfolk få turinformasjon og hjelp til å planlegge fjellturen. Du får kjøpt kart for hele Norge og det finnes en rekke nyttige brosjyrer. Her får du også tilbud om fjellutstyr og bøker til medlemspris, og ReTuren kan reparere dine ødelagte turklær.

Les mer om Tursenteret her.

en liten hvit boks med et rødt kors og en blå og hvit gjenstand på den

DNT-butikken

Du kan også handle i nettbutikken vår, DNT-butikken. Her er det et bredt utvalg i turprodukter og alt får du medlemsrabatt på.

Sjekk ut DNT-butikken her.

Se flere medlemsforderer her

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene