En rød stue med hvite lister og kanter er midt i bildet, og en gjørmete vei leder rett fra synspunktet og opp en bakke mot bygningen. Noen løvtrær står rundt omkring, og bakken er gressdekket. Overskyet vær.

Trille- og pulkturer med Trondhjems Turistforening

Vi inviterer foreldre, foresatte eller annen familie som er hjemme med små barn, til å delta på våre bære-, pulk- og trilleturer. Gjennom dette tilbudet får du og barnet ditt kommet dere ut i frisk luft, møte likesinnede og delta på tur i et inkluderende og hyggelig pulk- og trilleturmiljø. Tempoet er ikke høyere enn at alle klarer å henge med. God mosjon kombinert med sosialt samvær!

Publisert: 20. juni 2023
DNTs tilbud
Snødekket vinterlandskap, hvor tre personer med hver sin barnevogn går på rekke og rad fra høyre mot venste, alle kledd i varme klær.
Foto: Julie Maske

Pulk- og trilleturtilbudet blir opprettholdt av frivillige turkoordinatorer, og dersom du kan bidra med å lede en tur eller har turforslag er vi svært takknemlig for at du tar kontakt. Send en e-post til tt@dnt.no.

Fakta om pulk- og trilleturer med Trondhjems Turistforening:

• Dato, sted, klokkeslett og utfyllende informasjon på facebook-sidene
  • De fleste turene går til forskjellige markahytter/kafeer hvor både små og store kan få dekket sine behov for mat og stell.
  • Mat og drikke kan kjøpes dit turen går, eller medbringes og spises utendørs
  • Turene går uansett vær!
  • Husk godt underlag i vogna/pulken når det er kaldt
  • Trilleturene går på brøytet vei om vinteren
  • Ta med sitteunderlag, og annet nødvendig utstyr til deg selv og barnet
  • Sjekk alltid nettsiden vår før avgang, da det kan forekomme endringer i programmet

Velkommen på pulk- og trilletur!

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Turboposter
Turbo i Turboskogen
Turboposter
Barnas Turlag der du bor
Helt på bærtur i Romerikssåsen.  Finalister i fotokonkurransen. Sommer 2016. Familietur.
Barnas Turlag der du bor