Barnas Turlag Karlsøy

Sommeren 2018 startet Barnas Turlag Karlsøy opp. Framover blir det bålturer, middagsturer, overnatttingsturer og turboturer! Bli med og treff andre barnefamilier, la ungene glede seg over å bli kjent med andre barn på tur mens vi utforsker øyriket i kommunen vår. PS. Barnas Turlag er for de mellom 0 og 12 år. Medlemskap koster bare 125 kroner per kalenderår. Medlemskap er ikke nødvendig for foreldre, men vi tilbyr også familiemedlemskap.

Publisert: 22. februar 2024
Artikkel

Husk at alle deltagere på turer i regi av Troms Turlag og Barnas Turlag Karlsøy er med på eget ansvar og at du som forelder har ansvar for eget barn. Turleder har ofte egne unger med, så vær snill å bidra, så får vi alle en fin tur :) Alle aktivitetene i Barnas Turlag er foreldredrevet, vi er dermed avhengige av foreldre som engasjerer seg.

Vil DU være med som frivillig i Barnas Turlag Karlsøy - send en e-post til Mia Kanstad Kulseng på mia.kulseng@dnt.no.

Om vi får noen fine bilder fra turen kan det være vi har lyst til å bruke de i markedsføringssammenheng som publisering på våre nettsider, facebook etc. Om dere ikke ønsker at bilder av deres barn skal publiseres, vennligst gi beskjed  om dette.

Følg oss på Facebook for å få de siste oppdateringene!