Kommersielle grupper

Alle næringsdrivende og kommersielle aktører som tar med seg gjester og grupper til Troms Turlag sine hytter MÅ ta kontakt med turlagskontoret i forkant for hver tur og avtale dette.

Publisert: 09. januar 2024
Artikkel

Etter at man har hatt kontakt med Troms Turlag: troms@dnt.no, kan man bestille sengeplass selv.

• Prisen per natt per person er 800 kroner (også for guider), prisen for dagsbesøk 100 kroner. Velg riktig priskategori ved bestilling!
  • Prisene er uavhengige av om personene er medlemmer eller ikke. Guider betaler samme pris.
  • Guider må ha gyldig DNT-medlemsskap. Kun medlemmer kan få tilgang til nøkkel.
  • ​​​​​​​Alle gjestene i gruppen skal skrives inn i besøksprotokollen.
  • NB! Hyttene skal ikke benyttes av næringsdrivende og kommersielle aktører i helgene, vinter - og påskeferie, helligdager (Kr. Himmelfartsdag, pinse), samt 1. og 17. mai.

Kontakt turlagskontoret på epost troms@dnt.no