Informasjon om redusert bemanning og åpningstider i 2025
I perioden frem til slutten av oktober 2025 vil det være redusert bemanning og åpningstid på kontoret vårt i Storgata i Kristiansund. Kontoret vil holdes åpent på torsdager fra kl.10-14.
Skrevet av: KNT

Kontorets åpningstider og bemanning
Daglig leder skal være i permisjon, men foreningen vil drives av ressurspersoner, av styrets medlemmer og av frivillige.
Kontoret vil holdes åpent på torsdager fra kl.10.00 - 14.00.
Eposten vår (turist@knt.no) vil fremdeles være bemannet, men noe svartid må påregnes. Informasjon om hytter, ruter og våre tilbud finner du på nettsidene våre. Vi oppfordrer alle til å sjekke nettsidene først for å finne svar på eventuelle spørsmål.
Foto: Marius Dalseg
Aktiviteten i foreningen vil gå som normalt
Selv om kontoret har redusert bemanning står de frivillige på og aktiviteten i foreningen vil gå som normalt med dugnader, fellesturer og arrangementer. Følg med i vår aktivitetskalender eller se fellesturhefte for å se hva som skjer gjennom året.
Ønsker du å være med på dugnad kan du enten kontakte hyttetilsynet på den enkelte hytte. Kontaktinformasjon står gjerne på hyttens infoside på www.ut.no, eller ta kontakt på epost turist@knt.no.
Takk for forståelsen, og vi ser frem til å ønske dere velkommen til mange flotte naturopplevelser gjennom Friluftslivets år 2025!
Foto: Harald Oppedal
Se også

