DNT Vansjøs turgrupper

I DNT Vansjø har vi en rekke turgrupper til en hver alder og interesse. Turer med turgruppe er en sosial, tilrettelagt og trygg måte å komme seg ut på.

Publisert: 02. april 2024
DNTs tilbud

Turlederne våre har god erfaring fra turer og går som turleder på dugnadsbasis fordi de har glede av å ferdes i naturen og av å ta med andre på sine opplevelser.

Finn en gruppe som passer deg og bli med oss på våre turer og aktiviteter!

Barnas Turlag DNT Vansjø

Barnas Turlag passer for barn fra 0 til 12 år. Gruppa planlegger varierte og spennende turer i Moss, Råde og Våler hele året.

DNT Vansjø Junior

Juniorgruppa er hovedsakelig for deg mellom 10 og 15 år med foresatt.

DNT ung Vansjø

Dette er en gruppe som ønsker å få ungdom med på morsomme aktiviteter ute i naturen og et tilbud til deg mellom 13 og 26 år.

Turgruppa

Tilbyr et variert turtilbud – fra enkle fotturer, sykkelturer og historiske turer i nærmiljøet til langhelg i fjellet på ski og dagstur til en fjelltopp.

DNT Vansjø havkajakk

Tilbyr faste onsdagsturer i den lyse årstiden og bassengtrening når isen ligger. Her kan du være med på helgeturer, kurs, sikkerhetskvelder og medlemskvelder.

Turskøytegruppa

Turskøytegruppa arrangerer fellesturer på Vansjø, på fjorden og i andre vann og vassdrag – alt etter lokale is- og værforhold. Det blir organisert kurs og samlinger hvor issikkerhet, utstyr og andre faglige spørsmål blir viet oppmerksomhet.

Bli frivillig i DNT Vansjø