Til Notodden og Hjartdal Turlag
Tursenteret til Notodden og Hjartdal Turlag
Nøkkel

Tursenteret på Notodden

Både store og små eventyr krever god planlegging. På Tursenteret til Notodden og Hjartdal Turlag i Heddalsvegen 34 finner du Notoddens største utvalg av turkart, diverse turutstyr, turklær, hengekøyer, inspirerende turbøker, en rekke DNT- og Turbo-produkter, DNT-nøkkelen og mye annet for både liten og stor.

Tursenteret på Notodden er det eneste av de 13 DNT-tursentrene som er 100% driftet av frivillige - det er vi veldig stolte av!

Vi jobber aktivt med turveiledning, sikkerhet i skog og fjell, inspirasjon og informasjon til turer av alle typer. Utstyret og bekledningen vi selger i butikken er nøye valgt ut og skal inneholde alt du trenger for en trygg og god friluftsopplevelse. På Tursenteret kan du skaffe deg alt utstyr du trenger til fjellturen, enten du skal på tur i sommerhalvåret eller om vinteren. Vi har også egne produkter som er spesiallaget for og testet av DNT.

På Tursenteret kan du melde deg inn som DNT-medlem og du kan kjøpe den kjente DNT-nøkkelen.

Vi har mange gode tips til fine turområder og vi inviterer til sosiale og hyggelige kvelder hvor du kan lære om DNT, turisthyttene, hvordan du drar best nytte av UT-appen og hvordan du pakker tursekken – sommer som vinter.

DNT-medlemmer får alltid minst 15% rabatt på alt vi selger på Tursenteret. Vi har muligheten til å bestille alt du finner på DNTbutikken.no i tillegg til at vi har innkjøpsavtaler med en lang rekke kjente merkevarer som Bergans, Devold, Aclima og mange, mange flere!

Velkommen til vårt Tursenter - håper vi sees!

Åpningstider

Tursenteret har følgende åpningstider:

Tirsdager: 16:00-18:00

Torsdager: 16:00-18:00

Husk at du alltid kan ta kontakt med oss på e-post notodden@dnt.no, Facebook eller Instagram utenfor åpningstiden dersom det er noe du vil spørre om, kjøpe eller bestille - vi finner en løsning på det meste!

DNTbutikken

Du kan også handle turutstyr i nettbutikken vår. I DNTbutikken er det et bredt utvalg av friluftsutstyr. Som DNT-medlem får du 15% rabatt på nesten alt i butikken.

DNTbutikken.no